Důvod k návštěvě restauračního zařízení La Trattoria v Horních Počernicích (na Chvalské tvrzi, http://www.turbanti.cz/turbanti/) byl přízemní: zajít s dětmi na pozdní oběd. Odcházel jsem více než zhnusen z několika důvodů:
- Hned na vstupu je cedulka s přibližným textem: Sečkejte, personál Vás uvede ke stolu. Nemám nic proti tomu, aby mě někdo ke stolu uváděl, ale čekat u cedule pět minut a sledovat, to je přespříliš. Pokud mám být uváděn, mám být uveden IHNED po vstupu do restaurace.
- Chtěli jsme nekuřácký stůl, takže nás posadili na hanbu ke stolu u dveří na záchody a do kuchyně.
- Obsluha se dvakrát přišla zeptat celkem rychle po sobě, zdali již máme vybráno, ačkoliv jsme do jídelního lístku stále koukali. Za tohle bych ty pikolíku už vyhazoval.
- Po objednávce (zřejmě za trest) jsme museli dalších cca 8 minut čekat na pití. Když to konečně donesli, jedno nebylo chlazené (neperlivá voda). Mně namísto minerálky donesli perlivou vodu.
- Donesení druhého jídla trvalo nestandardně dlouho.
- V restauracích, kde mají rozum, mají připravené alespoň pastelky a nějaké omalovánky pro děti. Nedejbože nějaký ten rébus apod. Zde není nic.
- Neměli poloviční porce, pouze 80%. Když jsme chtěli tedy jednu normální rozdělit na dva talíře, byl to problém. Nakonec donesli talíř navíc, na který jsme si to museli rozdělit sami.
- Donesený salát neměl v sobě slíbenou ingredienci, reklamací jsme zřejmě obtěžovali, protože ji donesli až po pár minutách.
- Po dojedení jsme opět dost dlouho čekali na to, až někdo talíře odnese. Obsluha přitom chodila kolem (do zmíněné kuchyně) s prázdnou.
- Ženě se podařilo na židli zadřít si třísku.
- Svoji nespokojenost jsem dal najevo při placení a nenechal dýško. Obsluha svoji nespokojenost tím pádem také dala najevo.